If kan vinna årets reklamlåt

december 13, 2011 at 9:17 f m Lämna en kommentar

Ifs ”Magisk skadehantering” tävlar mot bland andra mot resevaccin och sportdryck.

Tävlingen Årets reklamlåt vinner den som bäst använt musiken som bärande idé i sin reklamfilm, radiospot eller webbkampanj, skriver tidningen Resumé.

– Jättekul! Musik är oerhört starkt för att förmedla en känsla eller ett budskap och med ”Don’t you worry ’bout a thing” har vi hittat en låt som verkligen går som hand i handske med vårt varumärke säger Mikael Hellman, nordisk marknadschef på If.

Priset delas ut i samband med Resumébar i Stockholm på torsdag kväll.

Här är bidragen som slåss om titeln.

• Gainomax: Funky Monkey
• GlaxoSmithKline (Twinrix): On y va á la plage
• If: Magisk skadehantering
• Viasat: Harder, better, faster, stronger

Här kan du rösta på din favorit.

//Sofia Fornell

Annonser

Entry filed under: Reklam, Uncategorized. Tags: , , , , .

Så slipper du sönderfrusen sommarstuga Översvämningar – så gör du om du drabbas

Kommentera

Fyll i dina uppgifter nedan eller klicka på en ikon för att logga in:

WordPress.com Logo

Du kommenterar med ditt WordPress.com-konto. Logga ut / Ändra )

Twitter-bild

Du kommenterar med ditt Twitter-konto. Logga ut / Ändra )

Facebook-foto

Du kommenterar med ditt Facebook-konto. Logga ut / Ändra )

Google+ photo

Du kommenterar med ditt Google+-konto. Logga ut / Ändra )

Ansluter till %s

Trackback this post  |  Subscribe to the comments via RSS Feed


Vi som bloggar

Mats Nordenskjöld
Samhällschef på If. Särskilt intresserad av klimatfrågor och återförsäkring.

Caroline Uliana
Ifs informationschef och stolt initiativtagare till ungdomsstipendiet Ifs Säkerhetsnål.

Daniel Claesson
Pressansvarig på If med en bakgrund inom politiken. Brinner för vardagstrygghet.

Senaste inläggen


%d bloggare gillar detta: