Sanningslinjen för företag – kampanjstart nästa vecka

september 24, 2011 at 7:07 f m Lämna en kommentar

Med början nästa vecka kommer företagare att vara fokus i i Ifs marknadskampanj Sanningslinjen. Det kommer att höras mycket i radio och på webbsidor med många företagare som besökare.

Idén bakom sanningslinjen är att man ringer upp en av våra befintliga kunder som ger ett ärligt svar på hur de blivit behandlade av oss när de råkat ut för en skada, exempelvis inbrott, vattenläckage, trafikolycka o s v. För If betyder det ökad transparens och visar att vi vill vara ett öppet försäkringsbolag.

De som svarar när man ringer slumpas fram och det är deras egna telefonnummer man ringer.

102 företag, främst småföretagare över hela landet, kommer att delta i Sanningslinjen. Ingen sortering har skett bland de svarande. Det kan alltså vara både nöjda och mindre nöjda kunder man får prata med.

/ Daniel Claesson

Annonser

Entry filed under: Arbetsliv, Reklam. Tags: , , , , , .

Försäkring i samhällets tjänst Se till att vinterskydda sommarstugan

Kommentera

Fyll i dina uppgifter nedan eller klicka på en ikon för att logga in:

WordPress.com Logo

Du kommenterar med ditt WordPress.com-konto. Logga ut / Ändra )

Twitter-bild

Du kommenterar med ditt Twitter-konto. Logga ut / Ändra )

Facebook-foto

Du kommenterar med ditt Facebook-konto. Logga ut / Ändra )

Google+ photo

Du kommenterar med ditt Google+-konto. Logga ut / Ändra )

Ansluter till %s

Trackback this post  |  Subscribe to the comments via RSS Feed


Vi som bloggar

Mats Nordenskjöld
Samhällschef på If. Särskilt intresserad av klimatfrågor och återförsäkring.

Caroline Uliana
Ifs informationschef och stolt initiativtagare till ungdomsstipendiet Ifs Säkerhetsnål.

Daniel Claesson
Pressansvarig på If med en bakgrund inom politiken. Brinner för vardagstrygghet.

Senaste inläggen


%d bloggare gillar detta: