”If har förstått vad som är viktigast för kunden”

november 18, 2010 at 12:39 e m Lämna en kommentar

Varumärkeskonsulten Lynxeye har gjort en studie över de svenska försäkringsbolagens varumärke. I senaste numret av Risk & Försäkring (18/10) säger han på frågan om vilket varumärke som är bäst:

– If. Utan tvekan. De har ju rent strategiskt – från namn till kommunikation och produkt, förstått vad som är viktigast för kunden. De har också hittat ett humoristiskt, effektivt sätt att visa att de förstår sina kunder.

Stolta och glada över berömmet är vi!

Läs mer om vårt reklamkoncept här.

Annonser

Entry filed under: Uncategorized.

Försäkringsbranschen utreder arbetsskador Iphone – poppis men skör

Kommentera

Fyll i dina uppgifter nedan eller klicka på en ikon för att logga in:

WordPress.com Logo

Du kommenterar med ditt WordPress.com-konto. Logga ut / Ändra )

Twitter-bild

Du kommenterar med ditt Twitter-konto. Logga ut / Ändra )

Facebook-foto

Du kommenterar med ditt Facebook-konto. Logga ut / Ändra )

Google+ photo

Du kommenterar med ditt Google+-konto. Logga ut / Ändra )

Ansluter till %s

Trackback this post  |  Subscribe to the comments via RSS Feed


Vi som bloggar

Mats Nordenskjöld
Samhällschef på If. Särskilt intresserad av klimatfrågor och återförsäkring.

Caroline Uliana
Ifs informationschef och stolt initiativtagare till ungdomsstipendiet Ifs Säkerhetsnål.

Daniel Claesson
Pressansvarig på If med en bakgrund inom politiken. Brinner för vardagstrygghet.

Senaste inläggen


%d bloggare gillar detta: